Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A tavalyi közel kétszeresére kívánja növelni a Szlovákiában gyártott kocsik számát a Volkswagen.
A szlovákiai érdekeltség vezérigazgatója kedden újságíróknak elmondta, hogy az idén 400 ezer autó gyártását tervezik a tavalyi 210 ezres kibocsátást követően. A termelés már tavaly is 45 százalékot meghaladó mértékben nőtt 2010-hez képest, elsősorban annak köszönhetően, hogy nőtt a kereslet a cégcsoport terepjárói iránt Németországban és a feltörekvő piacokon. Várhatóan az idén is ez a kategória - Touareg, Audi Q7 -, valamint az Up! modellcsalád lesz a növekedés motorja.
A Volkswagen szlovákiai érdekeltségének árbevétele 28,5 százalékkal 5,19 milliárd euróra nőtt tavaly. Az egész VW-csoport a hétfőn ismertetett adatok szerint 26 százalékkal 159 milliárd euróra növelte bevételét, a működési eredmény 7,14 milliárd euróról 11,3 milliárdra emelkedett, és ezzel minden idők rekordját megdöntötte. Szlovákiában a VW mellett a PSA Peugeot Citroennek és a Kia Motorsnak van gyára.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.