Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újabb légitársaság gépei ragadhatnak a földön, ezúttal a Lufthansa helyezte kilátásba, hogy leállíthatja brit légitársaságát, a British Midlandet, ha az európai szabályozó hatóságok vizsgálatai miatt el kell halasztani a cég eladását.
A Lufthansa fontolóra vette, hogy leállítja a jelenleg tulajdonában lévő, de eladásra szánt British Midland légitársaságot, ha a cég értékesítését el kell halasztania az európai versenyhatóságok vizsgálata miatt – írja az mmonline.hu a Portfolió.hu alapján. A veszteséges légitársaságot az International Consolidated Airlines Group venné meg, amely a British Airways és az Iberia tulajdonosa.
Decemberben jelentette be a Lufthansa, hogy lezárultak a British Midland felvásárlásáról folyó tárgyalások, miután megegyezett az International Consolidated Airlinesszal az értékesítésről. A német nemzeti légitársaság számításai szerint az ügylet 2012 első negyedévében lezárulhat az európai versenyhatóságok jóváhagyásának függvényében.
A német légitársaság 172,5 millió fontot kap(na) a veszteséget termelő légitársaságért. A bmi fő vonzerejét az jelenti, hogy több mint 50 slottal (légiforgalmi résidő) rendelkezik a világ harmadik legforgalmasabb repülőterén, a Heathrow-n.
A British Midland 2011-ben 285 millió euróval rontotta a Lufthansa eredményét.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.