Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Úgy fest, a beruházások svungot kaptak a Mercedes kecskeméti megtelepedése nyomán, a városban ugyanis többlépcsős közlekedésfejlesztési program indult. A teljes beruházás értéke várhatóan 135 milliárd forintot tesz ki.
A jelentős térségbeli beruházásokra tekintettel egy komplex elővárosi közlekedésfejlesztési program kezdődött Kecskeméten − írja a Napi Gazdaság Online a város honlapja alapján. A nyolc környező települést is érintő fejlesztés megvalósíthatósági tanulmány tervének elkészítését 402 millió forinttal támogatja az Európai Unió és a központi költségvetés.
A tervet a közelmúltban lezárult közbeszerzési eljárás nyertese, az Utiber Közúti Beruházó Kft. és az Uvaterv Út- és Vasúttervező Zrt. által létrehozott konzorcium készítheti el. Erre 8 hónap áll rendelkezésre. Ezt követően a végleges terveket ugyancsak 8 hónap alatt kell elkészíteni. A kecskeméti önkormányzat a beruházásokat a már folyamatban lévő két közlekedésfejlesztési munkával összehangolva kívánja megvalósítani. Az elővárosi program 75, míg a teljes beruházás várhatóan 135 milliárd forintba kerül. A fejlesztés keretében nemcsak az elővárosi vasúti közlekedést erősítik, hanem például sűrített autóbuszjáratokkal a közútit is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.