Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az euróövezeti válság és a reklámpiac pangása ellenére az RTL-csoportnak sikerült növelnie bevételét és szinten tartania profitját az első negyedévben.
A társaság szerdán közzétett beszámolója szerint az árbevétel 6,3 százalékkal 1,322 milliárd euróra emelkedett, a 191 millió eurós működési eredmény pedig megegyezett a tavalyi első negyedévivel.
A bevétel növekedése mindenek előtt az RTL Deutschland médiacsoport, a FremantleMedia produkciós leányvállalat és a francia M6-csatornák teljesítményének köszönhető. A reklámbevétel a német piacon nőtt, Dél- és Kelet-Európában azonban zsugorodott.
Az RTL-csoport Európa legnagyobb tévés vállalata, több mint 90 százalékban a Bertelsmann médiakonszern kezében van. Maga a Bertelsmann is jól kezdte az évet, bevétele 5 százalékkal 3,64 milliárd euróra nőtt, az üzemi eredmény 280 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 248 millióról. A családi vállalat az expanzió finanszírozásához külső tőkét készül bevonni, és az sincs kizárva, hogy tőzsdére viszik a céget.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.