Nőtt az Origo vesztesége

A nettó árbevétel csökkent, az adózott veszteség viszont nőtt 2011-ben az Origónál, annak ellenére, hogy a médiaszakmából többen is a portál online reklámpiaci részesedésének növekedését jósolták.

  • hvg.hu hvg.hu
Nőtt az Origo vesztesége

Az Origo Zrt. is megérezte a reklámpiac tavalyi évi gyengélkedését – idézi a cég beszámolóját az mmonline.hu. A társaság nettó árbevétele a 2010-es 4,43 milliárd forintról tavaly 4,03 milliárd forintra csökkent. Mindemellett az Origónak nem sikerült javítania az adózott eredményét, ugyanis a két évvel ezelőtti 1,33 milliárdos veszteség 2011-re 1,47 milliárd forintra nőtt.

Tavaly több változás is történt az Origo vezetésében. Távozott a cégtől a névadó portál és az online híroldal főszerkesztője, Weyer Balázs, illetve Nádori Péter, helyükre pedig Gazda Albert érkezett az Indextől. Emellett – már ebben az évben – ugyancsak elhagyta a társaságot a korábbi vezérigazgató-helyettes, Novák Péter is.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

François Ozon a HVG-nek: A szexi nagymamámnak is köze van a filmemhez

François Ozon a HVG-nek: A szexi nagymamámnak is köze van a filmemhez

Egy kiadós gombamérgezéssel indul François Ozon új filmje, a Ha megérkezik az ősz. A termékeny francia filmrendezővel az öregkori ráncok szépségéről, az Elemi ösztön nem múló vonzerejéről, egy szexi nagymamáról, egy pusztító családi vacsoráról és Nicole Kidman plasztikai beavatkozásairól is beszélgettünk.