szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Kupon Világ első teljes pénzügyi évében összesen több mint 1,3 milliárd forint bevételt ért el a honlap eladási adatai alapján, amelynek legnagyobb része az utazás területén történő kuponeladásokból származott. A 2010-ben alakult cég állítása szerint 2011 decemberére piacvezető pozícióba került.

A Kupon Világ honlapja eladási adatai alapján a tavalyi évben összesen 1 380 855 774 forint bevételt ért el. A 2010 októberében alakult vállalat az elmúlt évben 41 százalékos átlagos havi növekedést mutatott. A gyors növekedésnek köszönhetően a cég év végére már a magyarországi kuponos piac 40 százalékát tudhatta magáénak, amivel egyben piacvezető is lett. (A GKIeNET és a Corvinus Egyetem kutatásából azonban az derült ki, hogy az idei első öt havi adatok alapján a Bónusz Brigád áll az első helyen.)

A vállalat 2011-ben összesen 289 473 kupont adott el honlapján keresztül, ahol a tavalyi évben több, mint 2,8 millió egyéni látogató járt. A cég napi e-mail-es ajánlatát közel 900 ezer vásárló kapja meg. A Kupon Világ a tavalyi évben a kuponokkal összesen több, mint 1,5 milliárd forintot spórolt meg vásárlóinak, ez a szám mostanáig 3,8 milliárd forintra nőtt.

Tavaly a partnercégekkel történő üzletkötések legnagyobb arányban (17 százalék) a szépségipar területén történtek, ezt követte a termékek/e-kereskedelem kategóriája 16 százalékkal, az utazás 14 százalékkal, a wellness pedig 12 százalékkal. A bevételi megoszlás ettől eltérően alakult: az utazásból származott az összbevétel 42 százalékkal, ezt követte az egészség/gyógyászat terület 18 százalékkal, a szépségipar, valamint a termékek/e-kereskedelem kategóriája 8-8 százalékkal.

A Kupon Világ 2012-ben is folytatja növekedését: a májusi hónap bevétele minden korábbi hónap eredményét felülmúlta. A múlt hónapban összesen több, mint 244 millió forint bevételt ért el a vállalat, amely a tavalyi év legjobb hónapját közel 19 százalékkal, a tavalyi év májusi hónapját pedig 120 százalékkal múlta felül. A 2012-es évet is figyelembe véve a cég indulásától kezdve átlagosan havi 56,5 százalékkal bővült.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
hvg.hu Tech

Havi százezer kupont veszünk, élen a Bónusz Brigád

A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem. Az erőteljes verseny érthető – minden mért adat arról tanúskodik, hogy ez a piac ugyanolyan dinamikával növekszik továbbra is, ahogy azt az előző évben láthattuk. A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján 2012 első öt hónapjában a Bónusz Brigád volt a piacvezető.

Az utóbbi idők egyik leghasznosabb funkciójával bővült a Chrome

Az utóbbi idők egyik leghasznosabb funkciójával bővült a Chrome

Révész Sándor: Szuper!

Révész Sándor: Szuper!

Apple-bejelentés: lila iPhone 12 és az első iPadnél 1500-szor nagyobb teljesítményű új gép kerül piacra

Apple-bejelentés: lila iPhone 12 és az első iPadnél 1500-szor nagyobb teljesítményű új gép kerül piacra