Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A közterületi reklámpiac egyik meghatározó társasága, az országszerte villanyoszlop-hirdetéseiről ismert ESMA Reklám Zrt. végét jelenti a csütörtökön elfogadott törvénymódosítás, amely betiltja az ilyen hirdetési felületeket – írja a Népszava.
Bleuer István, a társaság vezérigazgatója a lap szombati számában úgy vélekedett, ezzel "lélegeztetőgépre" kerül az 1989-ben spanyol–magyar vegyesvállalatként indult, s mintegy 250 embernek munkát adó ESMA, amely több mint tízezer, villanyoszlopon lévő hirdetőfelületét köteles a közlekedési törvény módosítása miatt szeptember 30-ig leszerelni. A vezérigazgató abban bízik, hogy Brüsszel megsemmisítteti a szerinte diszkriminatív szabályozást.
Az állam évi mintegy egymilliárd forint, a cég által eddig fizetett adóbevételről mondhat le. A hirdetések után fizetett közterület-használati díjra sem számíthatnak a jövőben az ökormányzatok: Nyíregyháza mintegy 60 millió, Szombathely 40 millió, Debrecen 31 millió, a budapesti kerületek 5-10 millió forinttól esnek el évente - írja a lap.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.