Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Elsősorban az áremeléseknek köszönhetően nőtt a Coca-Cola bevétele a második negyedévben, és lett több a profitja a vártnál.
A világ elsőszámú üdítőgyártójának keddi közlése szerint a bevétel 3 százalékkal, 13 milliárd dollárra emelkedett.
Az adózott eredmény 2,8 milliárd dollár, részvényarányosan 1,22 dollár volt, nagyjából ugyanannyi, mint egy évvel korábban, de meghaladta az elemzők 1,19 dolláros várakozását.
Az eladott mennyiség 4 százalékkal nőtt, elsősorban Indiában, Oroszországban és Brazíliában bővült a kereslet, az euróválság sújtotta dél-európai országokban pedig csökkent.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.