szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Turizmus két tenderé összesen 3,15 milliárd forint értékű megbízást osztott ki a média- és kreatív feladatokra.

A Magyar Turizmus még májusban, belföldi és külföldi médiafeladatokra hirdetett két gyorsított tárgyalásos közbeszerzési eljárására egy-egy ajánlat érkezett, az ajánlattevőkkel milliárdos szerződést írtak alá – írja a Kreatív Online. A külföldi megbízásért - médiastratégia alkotás, médiatervezés és -vásárlás - a Mediaedge:cia indult, és 24 hónapra szerződtek az ügynökséggel nettó 1,575 milliárd forint értékben.

A belföldi feladatokra szóló tenderen az egyedüliként induló IMG nyert, és ezzel a céggel is két évre írtak alá szerződést, amelynek összértéke ugyancsak nettó 1,575 milliárd forint. Az IMG 2010 áprilisában már kapott megbízást a turisztikai szervezettől, és a Mediaedge:cia is dolgozott már együtt külföldi feladatokon a Magyar Turizmussal, például a Budapest Winter Invitation (BWI) kampány médiafeladatait ők látták el.

A jelenleg a Young & Rubicam tulajdonában lévő Mediaedge:cia Hungary Média Ügynökség Kft. 2010-ben 13,64 milliárd dirunt árbevétel mellett 672 millió forintot meghaladó adózott eredményt hozott össze. Egy évvel korábban 17 milliárdos forgalom mellett csaknem félmilliárdos eredményt értek el. A jelenleg két magyar magánszemély tulajdonolta I. M. G. Inter Media Group egy osztással kisebb cég, tavalyi árbevétele 4 milliárd forint volt, adózott eredménye 260 millió forint, amiből 210 milliót oszatlékkaént kivettek a tulajdonosok.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!