szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Turizmus (MT) Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt. - a Budapest Winter Invitation (BWI) kiemelt partnere - a magyarországi egészségturizmus és a budapesti vendégforgalom bővítése érdekében. Az erről szóló megállapodást szerdán írták alá a társaságok vezetői a 2012/2013. évi BWI kampányt előkészítő szakmai- és sajtótájékoztatón.

Horváth Gergely, az MT vezérigazgatója a budapesti Széchenyi Fürdőben tartott rendezvényen elmondta: az idén már hetedik alkalommal rendezik meg a BWI-t, s bíznak abban, hogy a promóciónak köszönhetően az elmúlt években tapasztalt 10-15 százalékos növekedést az idén alapnak lehet tekinteni. A közel 1 millió eurós téli kampány költségeinek döntő részét az MT fizeti.

A Budapest téli vendégforgalmát élénkítő marketingakció - a 2=3 és 3=4 szállodai kedvezmény mellett - idén is ingyenes fürdőlátogatást kínál a vendégek részére, és a Széchenyi, Gellért valamint Rudas fürdő mellett, ebben az évben bekapcsolódik a programba a Lukács is. Szőke László, a BGYH vezérigazgatója hangsúlyozta: szeretnék elérni, hogy Budapest Európa fürdőfővárosa legyen.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!