Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Öt-hat éven belül 20-25 zázalékos piaci részesedésre számít az állami mobilcég, amely az okostelefonok és az internet területén lát terjeszkedési lehetőségeket - derül ki abból a megvalósíthatósági tanulmányból, amelyet az Index kért ki a mobilcég egyik tulajdonosától, az MVM-től.
Húsz-huszonöt százalékos piaci részesedés megszerzésére számítanak a negyedik, állami mobilcég vezetői - írja az Index arra a megvalósíthatósági tanulmányra hivatkozva, amelyet az egyik részvényestől, az MVM-től kértek ki.
A tavaly novemberben készült 181 oldalas dokumentumból, amelyet a portál csak az adatvédelmi hatóság beavatkozása után kapott meg, túl sok részlet azonban nem derül ki, mert az MVM a fontosabb passzusokat kitakarta.
A tanulmány szerint a rendelkezésre álló erőforrások már középtávon (5-6 év alatt) is jelentősen befolyásolják a piaci részesedést, „hosszabb távon pedig az várható, hogy a szolgáltatók a rendelkezésre álló frekvencia arányában részesedhetnek a piacról”. Vagyis az új mobilcég piaci részesedése 20-25 százalék lehet - teszik hozzá.
A szövegrészekből kevés konkrétum derül ki arról, hogy ezt a gyakorlatban hogyan akarja elérni az állami mobilcég. Erről többek között azt írják, hogy „a versenytársak ajánlataihoz képest ugyanazon az áron vagy alacsonyabb áron nagyon agresszív kedvezményekkel” fognak előállni.
A terjeszkedési lehetőségeket az új mobilcég vezetői az internetszolgáltatásban és az okostelefonokban látják. A tanulmány előszavában erről az olvasható, hogy a negyedik mobilszolgáltatóra pont akkor írták ki a pályázatot Magyarországon, amikor „az okostelefonokra, az adatforgalom iránti igényre alapozó stratégiával a siker lehetőségei megalapozottak”.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.