szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Nestlé nettó nyeresége az első fél évben 8,9 százalékkal 5,12 milliárd frankra nőtt a múlt év hasonló időszakához képest - közölte a svájci élelmiszeripari társaság csütörtökön. Az árbevétel 7,5 százalékkal 44,1 milliárd frankra emelkedett.

A jó eredmények a feltörekvő országokban mutatkozó erős keresletnek köszönhetők, mert Európában telített a piac, és a válság visszaveti a keresletet.

A Nestlé a világ legnagyobb élelmiszeripari csoportja, olyan márkák mögött áll mint a Nescafé, a Maggi és a Kit Kat. Magyarországi érdekeltsége a Nestlé Hungária Kft., amely négy termelőüzemet működtet.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!