Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővítik a GYSEV járműparkját: a vasúttársaság három használt vezérlőkocsit vásárolt az Osztrák Szövetségi Vasutaktól.
Az osztrák gyártmányú Schlieren típusú vezérlőkocsik a vonatok fordulóinál jelentenek könnyebbséget: a szerelvény mindössze néhány perc várakozás után visszaindulhat, mivel a mozdonyt a vezérlőkocsiról is lehet irányítani – mondta Rázó László, a GYSEV szóvivője.
A vezérlőkocsik elsősorban az osztrák vasút által is használt mozdonyok, így például a Taurusok irányítására alkalmasak. Normál kocsiként óránként 160, vezérlő üzemmódban 140 kilométeres sebességre vannak hitelesítve. A kocsik léghűtéses rendszerűek, berendezésüket, belső terüket még Ausztriában felújították.
Már mindhárom vezérlőkocsi a GYSEV-nél van, szeptemberben a cég szakemberei felkészítik azokat a szükséges hatósági vizsgákra, közben zöld-sárga színt kapnak, majd várhatóan október elejétől állnak forgalomba.
A fejlesztésnek köszönhetően rövidülhet a menetidő, a felszabaduló kocsikat a GYSEV a regionális közlekedésben használja, emellett lehetőség lesz a Schlieren-kocsik felújítási programjának felgyorsítására is – közölték.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Megváltozhatott az ukrán elnök álláspontja Trump és Putyin alaszkai találkozója előtt.
Az amerikai elnök szerint ez „Washington felszabadításának napja”.