szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Videoton és a Herendi lettek idén a legkiválóbb hazai márkák a MagyarBrands kutatása szerint. A tradíció, a tulajdonosi összetétel, a menedzsment, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás és az ismertség szempontjából értékelték a vállalatokat.

Az üzleti ágazatban a Videoton, a fogyasztói szektorban a Herendi volt idén a legkiválóbb hazai márka - közölte a 2012. évi felmérésének eredményeit a MagyarBrands a Figyelő című hetilapban.

Az üzleti márkák 25 márkás toplistáján a Videoton 87,81 ponttal az első lett, másodikként végzett a Rába 87,42 ponttal, míg a Főgáz 87,33 ponttal végzett a harmadik helyen. Az üzleti márkák között az MTI a 13. lett.

A fogyasztói márkák 50 márkás toplistáján a Herendi 98,35 ponttal, a Pick 98,21 ponttal, a Gundel pedig 95,38 ponttal végzett az első három helyen.

A szervezet a toplistás helyezetteken túl az üzleti ágazatban 75, míg a fogyasztóiban 150 márkának ítélte meg a MagyarBrands kitüntető címet.

A szervezet kultúráért különdíját a Budapesti Operettszínháznak, a gyermerekekért járót a Csodalámpának, míg az innovációs különdíját a Metapaynek adta.

A MagyarBrands hét kategória szerint, így a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a menedzsment, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás és az ismertség szempontjából értékelte a vállalatokat. Az egyes szempontokat mérő mutatók átlaga alapján ítélte meg, hogy melyek a legsikeresebb és legkiválóbb hazai márkák.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!