Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az atlantai székhelyű vállalat a harmadik negyedévben 4 százalékos nettó jövedelemgyarapodást könyvelhetett el a globális piaci értékesítéseknek köszönhetően. A Coca Colának a fejlődő országokban növekvő középosztály fogyasztásából sikerült tőkét kovácsolnia.
A világ legnagyobb italgyártója a hazai piacon is növelte eladásait, a változó ízlések és növekvő ellenszenv ellenére, miszerint az elhízás fő okozói a vállalat által gyártott üdítőitalok; az Észak-Amerikai régióban így is sikerült 2 százalékos növekedést elérniük. Bár a klasszikus termékek értékesítése stagnált, az új árucikkek, mint a Powerade sportital vagy a Fuze teák felhúzták az eladási statisztikákat.
Ehhez képest Indiában 34 százalékkal több kólát adtak el tavalyhoz képest, míg az összes eladott termék mennyiség is 15 százalékkal nőtt. Ahogy a fejlett országokban csökkenek a vállalat eladásai, úgy erősíti jelenlétét a fejlődő piacokon. Korábbi bejelentés szerint 5 milliárd dollárt terveznek befektetni az országban a következő nyolc évben. Ez az összeg több mint kétszer meghaladja az 1993-as piacra lépésük óta befektetett tőkét. A vállalat negyedéves eredményéhez a költségek lefaragása is hozzájárult. – tette közzé az Associated Press
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.