szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Coca-Cola termékeiből vilálgszerte 4 százalékkal többet adtak el. A cég profitja a költségcsökkentések miatt is nőtt.

Részben az áremelések, valamint a költségcsökkentések hatására 3 százalékkal nőtt a Coca-Cola Co., a világ elsőszámú üdítőgyártójának a profitja az idei harmadik negyedévben.

A cég keddi közlése szerint a bevétel 1 százalékkal, 12,34 milliárd dollárra emelkedett, ami azonban némileg elmaradt a szakérők által várt 12,4 milliárd dollártól.

Az adózott eredmény 2,31 milliárd dollár, részvényarányosan 50 cent volt a szeptember 28-ig tartó három hónapban az egy évvel korábbi 2,22 milliárd dollár, részvényenként 48 cent után. Egyszeri tételek nélkül számolva a részvényarányos eredmény 51 cent lett, megfelelve a várakozásoknak.

Az eladott mennyiség globálisan 4 százalékkal nőtt, a világ minden térségében sikerült bővülést elérni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!