Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Első ízben jelöltek magyar vállalatot a Strategic Manufacturing Awards lehetséges díjazottjai közé, s egyszerre mindjárt kettőt is. A World Trade Group idén a Hell Energy szikszói gyárát és a Direct-Line Kft.-t jelölte Európa három legjobbja közé a maga kategóriájában.
Az elismerést Európa vezető gyártói számára ítéli oda a World Trade Group, évről évre a legjobb gyártási stratégiákat és legmodernebb, leghatékonyabb gyárakat keresve. Az immár hatodik éve kiosztott elismerést idén öt különböző kategóriában hirdették meg a szervezők, és a nemzetközi szakmai zsűri előválogatása alapján minden kategóriában a három legjobb vállalat kerülhetett a nomináltak közé. Rangját tekintve a gyártói szféra számára az „Oscar-díjhoz” hasonlítható elismerésről elit szakmai zsűri dönt, amelynek tagjai között tavaly olyan cégek vezetői szerepeltek, mint a Volvo Car Corporation igazgatója, vagy a Supply Chain Council európai elnöke.
Világsiker kapujához ért két magyar vállalat, a Direct-Line Kft.-t és a Hell Energy szikszói üzemét ugyanis Európa legjobb három gyára közé jelölte a World Trade Group.
A Direct-Line Kft.-t az Innovation and Change Award (Innováció és Változás Díj) három jelöltje közé válogatta be a nemzetközi tagokból álló szakmai zsűri, a L'Oreál és az Electronics Recycling Services megtisztelő társaságában. Az ebben a kategóriában jelölt vállalatoknak elsősorban azokat a képességeiket kell bizonyítaniuk, amelyek alkalmassá teszik őket a piacon sikeres termékek tervezésére, fejlesztésére és kivitelezésére.
„Úgy véljük, hogy a jelölés és a végső megmérettetésre történt beválogatás elismerése annak a több éves kutató-fejlesztő munkának, amely cégünk egyik legnagyobb erőssége. Eredményeink, nemzetközi- és hazai kutatócsoportokkal való folyamatos és sikeres együttműködésünk elismerésének fontos mérföldköve ez”- fogalmazott Reith János, a Direct-Line Kft. ügyvezetője.
A Direct-Line Kft. 1995. tavaszi alapítása óta magyar családi tulajdonban van, a 4 millió forint alaptőkével indult vállalkozás jegyezett tőkéje nem egészen két év alatt 150 millió forintra emelkedett, s jelenleg is ekkora. A társaság az elmúlt évben 917 millió forintos forgalommal zárt, ami 9 millió forintotnémileg meghaladó adózott eredményt hozott az acéliparban tevékenykedő vállalatnak. Egy évvel korábban 772 milliós árbevételt követően 19,6 milliós adózott erdménnyel zártak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.