Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Bár látogatói rekordot döntött fennállásának 20. esztendejében a párizsi Disneyland, Európa legnépszerűbb szabadidőparkja így is veszteséges.
A jubileumi esztendő új attrakcióival az Euro Disney idén már 16 millió látogatót vonzott - közölte az üzemeltető csütörtökön. Tavaly a szabadidőparkot 15,6 millió ember kereste fel, ami szintén rekordnak számított.
Az idei forgalom összesen 1324 milliárd eurót tesz ki, a veszteség viszont 85,6 millió euróra rúg. Nyereséget a párizsi Disneyland legutóbb 2008-ban hozott.
A parkban a látogatók közel annyit költenek, mint az előző évben, amikor a napi átlag 46,23 euró volt. Leginkább a francia látogatók száma növekedett, őket követik a britek és a spanyolok.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.