Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Új programot indított a magyar beszállítók külföldi piacra jutásáért a Lidl. Az élelmiszerlánc közölte, hogy a programot bemutatta Szijjártó Péternek, a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági ügyekért felelős államtitkárának is. Tegnap, az egyeztetéssel egy időben megnyílt a Lidl 154. hazai áruháza Marcaliban.
Jelenleg 36 beszállító, illetve magyar vállalkozás mintegy 106 termékével találkozhatunk a Lidl külföldi áruházaiban - tette közzé az élelmiszerlánc.
A magyar vállalkozások főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak kilenc országba, közel hatmilliárd forint értékben - tette hozzá közleményében a kiskereskedelmi lánc.
A Lidl a magyar beszállítókért elnevezésű program célja, hogy egyre több magyar beszállító jusson külföldi piacra jutási lehetőséghez. „Azt szeretnénk, ha mind a külföldön forgalmazott termékek számában, mind volumenében jelentős előrelépést érnénk el” - idézte a közlemény Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét.
Az egyeztetéssel egy időben nyitotta meg a Lidl 154. hazai áruházát Marcaliban. Az áruház közel 1300 négyzetméteren várja vásárlóit, amelyhez 80 férőhelyes parkoló is tartozik.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.