Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Új programot indított a magyar beszállítók külföldi piacra jutásáért a Lidl. Az élelmiszerlánc közölte, hogy a programot bemutatta Szijjártó Péternek, a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági ügyekért felelős államtitkárának is. Tegnap, az egyeztetéssel egy időben megnyílt a Lidl 154. hazai áruháza Marcaliban.
Jelenleg 36 beszállító, illetve magyar vállalkozás mintegy 106 termékével találkozhatunk a Lidl külföldi áruházaiban - tette közzé az élelmiszerlánc.
A magyar vállalkozások főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak kilenc országba, közel hatmilliárd forint értékben - tette hozzá közleményében a kiskereskedelmi lánc.
A Lidl a magyar beszállítókért elnevezésű program célja, hogy egyre több magyar beszállító jusson külföldi piacra jutási lehetőséghez. „Azt szeretnénk, ha mind a külföldön forgalmazott termékek számában, mind volumenében jelentős előrelépést érnénk el” - idézte a közlemény Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét.
Az egyeztetéssel egy időben nyitotta meg a Lidl 154. hazai áruházát Marcaliban. Az áruház közel 1300 négyzetméteren várja vásárlóit, amelyhez 80 férőhelyes parkoló is tartozik.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ruszin-Szendi Romulusz korrupciógyanús ügyeinek felelőséről is kérdeztünk a minisztert.