szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A jelenlegi reptéri gyalogos és sátras beszállítás nem felel meg a Wizz Air biztonsági és szolgáltatási színvonalának, így a légitársaság ismét busszal viszi utasait a repülőgépekhez a Budapest Airporton.

A Wizz Air Magyarország holnaptól, november 13-ától visszatér a buszos szállításhoz, és minden budapesti járat fel- és leszálló utasait buszok viszik majd a gépekhez, illetve a terminálhoz. Az elmúlt héten a légitársaság tesztelte azokat az alacsony költségű beszállási létesítményeket, amelyeket a Budapest Airport ajánlott számára, és amelyek nem tették lehetővé a Wizz Airnek, hogy utasait buszokkal szállítsa. Az átmeneti létesítmények használatakor az utasoknak a szabadban, sátrakban kell várakozniuk a járatukra.

A tesztidőszak tapasztalatai és az utasok visszajelzései fényében a Wizz Air bejelenti, hogy visszatér az eredeti beszállítási rendszerhez és buszokkal teszi kényelmesebbé és biztonságosabbá az utasok eljutását a repülőkhöz, mivel a Budapest Airport által ajánlott átmeneti, alacsony költségű létesítmények nem felelnek meg a Wizz Air szolgáltatási és biztonsági színvonalának. Amennyiben ezek a procedúrák és létesítmények a jövőben jelentősen javulnak, a Wizz Air újra megvizsgálja a reptér által ajánlott lehetőséget.

„A Wizz Air mindig nyitott volt az együttműködésre repülőtéri partnereivel annak érdekében, hogy csökkenjenek a költségek, és így olcsóbbak legyenek a repülőjegyek” – nyilatkozta Daniel De Carvalho, a Wizz Air vállalati kommunikációs menedzsere. „Hét hónappal ezelőtt a Wizz Air beleegyezett, hogy átköltözzön a 1-es Terminálról a 2-es Terminálra, hogy ezzel is segítsük a repteret működési költségeinek csökkentésében. Természetesen üdvözöljük, hogy a repülőtér elkötelezett abban, hogy új megoldásokat találjon a költségcsökkentésre, így örömmel teszteltük az új beszállítási eljárásokat, amiről kikértük utazóközönségünk véleményét is. E visszajelzések alapján azonban nem tudjuk elfogadni a Budapest Airporton jelenleg működő gyenge minőségű létesítményeket, amelyek arra kárhoztatják utasainkat, hogy a hidegben várakozzanak a beszállásig. Az utasainknak jelenleg nincs lehetőségük mosdóhasználatra és az időjárási viszontagságokkal szemben is védtelenek. Nem kívánunk kompromisszumot kötni a minőségben, és amíg a repülőtér nem ajánl a jelenleginél sokkal jobb minőségű, utasbarát megoldást, a Wizz Air busz-szolgáltatást biztosít az utasoknak mind be-, mind kiszálláskor” – mondta De Carvalho.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!