Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Inter Media Group nyerte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a nettó 1,5 milliárd forintos keretösszegű médiavásárlási tenderét.
Eredményt hirdetett a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) az 1,5 milliárd forintos keretösszegű médiavásárlási tenderén – írja a Kreatív Online. Az MTVA még július közepén hirdette meg a közbeszerzést. A közbeszerzést, a feladatokért ketten indultak, a Café Reklám és a CMS Brand Connection konzorciuma volt a másik pályázó. A megbízás a keretösszegig, maximum 36 hónapra szól.
A médiavásárlás az MTVA televíziós műsoraihoz és imázskommunikációjához kapcsolódik, illetve egyéb közérdekű tájékoztatás és szponzorált tájékoztató jellegű hirdetések elhelyezésére.
A múlt héten ügyvezetőváltást bejelentő cég - a kisebbségi társtulajdonos Somogyi Miklós visszavonulása után az eddigi operatív igazgató, Tóth Orsolya vette át az ügyvezetői teendőket – ebben az évben már számos közbeszerzést nyert meg. Ők dolgoznak a Fővárosi Közterület-fenntartónak, a Budapesti Fesztiválközpontnak, a Diákhitel Központnak és a Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt.-nek is. Megnyerték a Magyar Turizmus Zrt. nettó 1,575 milliárdos belföldi feladatait, a Szerencsejáték Zrt. online sportfogadói oldalához kapcsolódó médiavásárlási és kreatívtervezési feladatait összesen 252 millió forint keretösszegig.
Márciustól dolgoznak a Miniszterelnökségnek nettó 630 millió forintért, valamint a Miniszterelnökség IMF-es kampányának médiavásárlását és tervezését is ők végezték nettó 200,8 millióért. Számításaink szerint az IMG 2012-ben hozzávetőlegesen több mint 4,5 milliárd forintnyi közbeszerzést nyert el.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.