Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Új szereplő lép a Széchenyi-pihenőkártya piacára, a Tempo Egészségpénztár és szolgáltatója, az Optisoft Nyrt. közösen bocsátja ki jövőre a Tempo Széchenyi-pihenőkártyát.
Bár a SZÉP-kártya piacon eddig megjelent három szereplő komoly pozíciókat szerzett idén, de a piacot minden évben újra lehet osztani - közölte a cég kedden.
Az Optisoft kiemelte, az esetleges váltás semmilyen többletköltséggel nem jár sem a munkáltatónak, sem a munkavállalónak, hiszen a kártya költsége a kibocsátót terheli.
A közlemény idézi Pintérné Zlota Anikót, a Tempo Egészségpénztár igazgatótanácsának elnökét, aki szerint a Tempo Egészségpénztár aktív egészségpénztárként működik, ezért ennek mintájára a Tempo SZÉP-kártya piacra lépése esetében sem egy passzív kártya kibocsátást szeretnének megvalósítani.
A tagokat és a munkavállalókat egyaránt az egészségtudatosságra és tudatos fogyasztókká szeretnék alakítani különböző egyedi akciókkal, rendezvényekkel, szűrésekkel - tette hozzá az elnök.
Semerédy Péter, az Optisoft igazgatótanácsának elnöke a közlemény szerint azt mondta, hogy az Optisoft egészségpénztári szolgáltatóként eddig mintegy 180 ezer kártyát bocsátott ki a cafeteria területén.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.