Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A 2013-as év kifejezetten érdekes lehet a hazai online kiskereskedelmi szektorban, várhatóan ugyanis piacra lép a Tesco, az Amazon és a Media Markt is - mondta a Világgazdaságnak Kis Gergely, a GKIeNET ügyvezető igazgatója.
Több multi is beléphet jövőre a magyarországi online kiskereskedelmi piacra - mondta a VG szerint a GKIeNET ügyvezetője, Kis Gergely.
Az új szereplők - várhatóan a Tesco, az Amazon és a Media Markt - megjelenése amellett, hogy tovább fokozza majd a versenyt az ágazatban, és így az árak csökkenésének irányába hat, minden bizonnyal emeli az online vásárló fogyasztók számát is - tette hozzá a szakértő.
Szerinte a jövőre debütáló cégek nem kizárólag már piacon lévő versenytársaik rovására növekedhetnek, hanem a korábbiakhoz hasonlóan szinte biztosan a már eddig felépült piacot is bővítik majd.
A GKIeNET előrejelzése alapján egyébként az online boltok étékesítése 2012-ben elérheti a 177 milliárd forintot, ami az egy esztendővel korábbinál mintegy 15 százalékkal magasabb, a hét évvel korábbihoz képest pedig már tízszeres forgalomnövekedést jelent.
A társaság ügyvezető igazgatója kiemelte, a dinamikus fejlődéshez hozzájárult, hogy az online szegmensnek - szemben a hagyományos kiskereskedelemmel - inkább jót tett a válság, mert az interneten olcsóbban, kisebb tranzakciós költségekkel tudnak vásárolni a fogyasztók.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.