Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Budapest Airportnak a nehéz budapesti irodapiaci helyzet ellenére sikerült bérlőt találnia a néhai Malév számára kialakított reptéri épület 1300 négyzetméternyi irodáiba. A felújított épületbe egy földi kiszolgáló cég és egy karbantartó cég költözik be.
Teljes mértékben birtokba vehették a bérlők a Budapest Airport új, 72A jelű épületének irodáit. A repülőtér eredetileg a Malév számára kezdte el felújítani az épületet, a tervek szerint ide költöztek volna be fokozatosan a Lurdy-házból a nemzeti légitársaság vezetői és adminisztratív dolgozói már idén nyártól. Mostantól két repülőtéri cég, a Celebi Ground Handling (földi kiszolgáló cég) és az Aeroplex of Central Europe (ACE repülőgép javító- és karbantartó cég) munkatársai költöznek a felújított épületbe – írja a Napi Gazdaság Online.
A 72-es jelű három irodaházat - paradox módon - még az ex-Malév számára építették a nyolcvanas években, annak a kornak az építészeti, gépészeti és hőtechnikai színvonalán. A Budapest Airport az eredeti tervek szerint mindhárom, egyenként 3300 négyzetméteres irodaépületet felújította volna, a Malév csődje azonban keresztülhúzta a számításokat.
A már megkezdett újjáépítést (hiszen a 3 emeletes épületet a betonszerkezetig vissza kellett bontani) azonban a Budapest Airport mindenképpen befejezte és új bérlőket keresett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.