szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Állítólag a magyar fogyasztók is jól járnak azzal, hogy a a Chio chips tulajdonosa felvásárolja a United Biscuits sóssnack-piacon működő divízióját, a KP Snacket.

Megveszi a brit United Biscuits (UB) sóssnack-piacon működő divízióját, a KP Snacket a magyar piacon a Chio márkát tulajdonló Intersnack. A tranzakció nem érinti a UB lisztes sós snackjeit, amelyeket továbbra is a UB gyárt és forgalmaz majd – írja a mediapiac.com. A felek 2012. december 5-én írták alá a megállapodást, a tranzakció 2013 első negyedévében zárul. Az egyesített vállalat a tervek szerint a jövőben új piacok felé terjeszkedik.

A KP Snacks a brit piac második legnagyobb sóssnack-gyártója. A vállalat a 90-es években a magyar piacon is jelen volt a Crocky Chips márkával. A cég éves árbevétele 350 millió euró, és 1500 főt foglalkoztat. Megszerzésével az Intersnack az utóbbi évek legnagyobb vállalat-felvásárlásába vágott bele, melynek eredményeként 8000 fős, 2,1 milliárd eurós éves árbevételű vállalatcsoporttá bővül.

"Az Intersnack Magyarország Kft. és ezen keresztül a magyar snackfogyasztók is számos előnyét látják majd annak a snackipari tapasztalatnak, amely most a KP Snacks révén hozzánk kerül - kommentálta az anyacég lépését Merkler Róbert, az Intersnack Magyarország Kft. ügyvezetője.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!