Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Októberben 3,7 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom volumene - közölte a KSH.
A kiskereskedelmi értékesítés volumene októberben 3,7 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól, a csökkenésben az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes üzletek, az üzemanyagtöltő állomások, a bútor- és műszakicikk-üzletek, valamint a könyv-, számítástechnika-, egyéb iparcikk üzletek eladásainak visszaesése volt meghatározó - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken. A közlemény szerint ugyanakkor folytatódott a csomagküldő és internetes kiskereskedelem dinamikus növekedése.
Az év első tíz hónapjában az értékesítés 1,8 százalékkal maradt el a 2011 azonos időszakitól. Az országos kiskereskedelmi üzlethálózatban, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelemben októberben 740 milliárd forint, az első tíz hónapban 6724 milliárd forint volt a forgalom.
Az idén szeptemberben a kiskereskedelmi értékesítés 3,1 százalékkal esett éves bázison, tavaly októberben a forgalom volumene 0,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.