Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rekordszámú gépet szállított le tavaly az Airbus, és az idén is további jelentős forgalomnövekedésre számít a nyugat-európai repülőgépgyártó társaság.
Tavaly 588 gépet adtak át megrendelőiknek az egy évvel korábbi 534 modellt követően - közölte a társaság.
A válság ellenére a cégcsoport tele van megrendeléssel is, 4682 gép leszállítására, összességében 487 milliárd euró értékben, ami a cég saját adatai szerint ágazati rekordnak számít.
Ugyanakkor az eladott gépek száma alapján az Airbus kilenc éve először került az örökös rivális, a Boeing mögé: piaci részesedése 41 százalékra csökkent tavaly az egy évvel korábbi 64 százalékról.
A tavalyi eredmények ismertetésekor jelentette be az Airbus vezetése, hogy az idén emelik az árakat: januárban 3,6 százalékkal lesznek drágábbak a gépek, mint egy évvel korábban.
Ez azt jelenti, hogy a társaság zászlóshajójának számító A380-as gépért például 304,2 millió eurót kell leszurkolni, bár igen gyakoriak a listaárból adott jelentős kedvezmények.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.