Továbbra is az OTP uralja SZÉP-kártya piacot

A múlt év végéig több mint 55 milliárd forintnyi munkáltatói átutalás érkezett az OTP Széchenyi Pihenőkártyákra, ezzel a bank vezeti a kibocsátók listáját.

  • hvg.hu hvg.hu
Továbbra is az OTP uralja SZÉP-kártya piacot
Egy, az OTP Pénztárszolgáltató megbízásából készült online reprezentatív kutatás eredményei szerint 2012-ben a SZÉP-kártya volt a legnépszerűbb elektronikus béren kívüli juttatási elem. Az OTP Pénztárszolgáltató adatai szerint a feltöltések többsége a vendéglátó zsebbe került, 16 százaléka a szállás- 6 százaléka pedig a szabadidő alszámlára.

A legnagyobb hazai SZÉP-kártya kibocsátó idén a tavalyinál szerényebb összegű feltöltésekkel kalkulál a cafetéria-közteher emelkedése, valamint az Erzsébet utalvány keretösszegének növekedése miatt, de arra számítanak, hogy megőrzik a tavaly elért piaci részesedésüket.

Az OTP SZÉP-kártya birtokosok száma átlépte az 570 ezret, a költések összege pedig a 35 milliárd forintot – írja a hotelem.hu. Ezek alapján mind a kártyabirtokosok száma, mind a felhasználások terén közel 80 százalékos az OTP részesedése.

Az olyan partneri együttműködések révén pedig, mint amilyet például az Utazok.hu szállásfoglalási oldallal vagy a Hungary Carddal sikerült kialakítani, a kártyabirtokosok egyenlege „többet ér”, mint a plasztikjukra utalt összegek névértéke. A felhasználókat olyan innovációkkal is támogatják, mint az okostelefonokra letölthető OTP SZÉP-kártya alkalmazás, mely megmutatja, hogy a közelben hol érhető el elfogadóhely, illetve bárki egy pillanat alatt ellenőrizheti a kártyájának egyenlegét.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.