Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A Volkswagen konszern felügyelőbizottságának elnöke Ferdinand Piëch "legalább eggyel" kívánja bővíteni a konszern márkapalettáját 2018-ig a világelsőség megszerzését célzó növekedési program keretében - idézi az Automotive News Europe szakmai hírportál a Bloomberg hírügynökség cikkét.
Ferdinand Piëch az ADAC Motorwelt havi magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy gyerekei tíz év múlva a konszern "13 márkájának egyikét" vezetik majd. A Volkswagen jelenleg 12 márkával rendelkezik. Ebből nyolc személygépkocsi, egy könnyű hasznongépjármű, kettő nehéz tehergépjármű és egy motorkerékpár márka. A felügyelőbizottsági elnök az interjúban nem tett említést arról, hogy a konszern milyen módon kíván szert tenni egy újabb márkára.
Az egyik lehetséges változat az a fejlődő piacokra szánt olcsó autómodell lenne, melynek terveit a múlt hónapban jelentette be a Volkswagen a detroiti autószalonon. A projekt megvalósításáról az idén hoz döntést a konszern.
Szóba jöhet még az Alfa Romeo megvásárlása is, miután Ferdinand Piëch és a Volkswagen több vezetője is több alkalommal kifejezte már a konszern szándékát az olasz márka megvásárlására - a Fiat konszern vezérigazgatója Sergio Marchionne ezt azonban határozottan elutasította. Piëch az ADAC Motorweltnek adott interjúban "kultuszmárkának" nevezte az Alfa Romeót. A Volkswagen konszern az utóbbi években több márkát is felvásárolt, nevezetesen a MAN tehergépjármű gyárat, a Ducati motorkerékpár gyárat és a Porsche sportkocsi gyárat.
A Volkswagen próbálkozott szoros kapcsolatokat kiépíteni a Suzuki Motor Corp. autógyárral annak 19,9 százalékos pakettjének megvásárlásával 2009-ben 1,7 milliárd euróért, az ügylet azonban kudarcba fulladt. A japán autógyár jelenleg bírósági úton kívánja visszaszerezni a Volkswagen tulajdonában lévő részvénypakettet.
Martin Winterkorn, a Volkswagen konszern elnök-vezérigazgatója tavaly augusztusban viszont kijelentette, hogy a konszernnek éppen elég tennivalója van meglévő márkáival. A konszern szóvivője nem kommentálta a Bloomberg hírügynökség értesülését.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.