Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A csökkenő növekedés és vásárlói bizalom csorbulása ellenére Kína és a fejlődő piacok még mindig főnyereménynek számítanak értékesítés terén a nagy autógyártóknak, főleg hogy a korábbi erős piac, Európa kilátásai egyre rosszabbak.
A hét legnagyobb autógyártó összértékesítésének lassan felét a fejlődő piacok adják, ezek közül is a Volkswagen már az 55 százalékot is meghaladta, a többiek 40 százalék körüli értékesítést értek el, a Peugeot az egyetlen akinek piacát 85 százalékban még mindig a fejlett országok adják – írja a Financial Times blogja, a Beyond Brics, egy felmérésre hivatkozva.
Nem meglepő módon a legnagyobb potenciált a kínai piac jelenti, egyedül a Toyota az, aki más fejlődő országokban tudta csak növelni eladásait, ami valószínűsíthetően a két ország között tavaly kirobbant diplomáciai vitának köszönhető a Senkaku szigetek kapcsán. A többiek számára az elmúlt öt évben Kína volt a legnagyobb felvevő piac, ami azt eredményezi, hogy gyártósoraikat közelebb szeretnék vinni az értékesítés helyszínéhez. A Volkswagen újabb gyárat nyit az országban, és ahogy azt a cég vezérigazgatója, Martin Winterkorn elmondta a Volkswagen jövője Kínában, Oroszországban, Indiában és Amerikában dől el. Nem Európában.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A politikus összesen nyolc évig töltötte be az államfői posztot.