Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kisebb-nagyobb bakikkal, de elindította magyarországi webshopját a Tesco, az üzletlánc letarolhatja a piacot. Milyen esélyei vannak a többieknek?
A magyarországi internetes kiskereskedelmi forgalom 2011-ben az eNET mérése alapján 155 milliárd forint volt. Ugyanezen évben a Tesco forgalma 705,2 milliárd forint – írja a Tesco magyarországi webshopjának indulása kapcsán az Onlinemarketing blog szerzője. "Erre mondják azt, hogy nem egy súlycsoport. Aztán ott van az a tény is, hogy van némi külföldön szerzett tapasztalatuk is, nem nálunk indulnak először."
Berényi Konrád szerint ugyanakkor van, marad esélye más szereplőknek is a hazai online kereskedelemben. Azt írja: "A Tesco árukínálata, bár hatalmas, de korlátozott. Nincs jelen minden területen. Az akciói lehengerlőek, de a nem akciós termékekben már versenyhelyzet van, és nem akcióznak mindig mindent."
A tanácsadó úgy látja, az árukínálat mellett terméktámogatással, kiszolgálásminőséggel, garanciával és hasonló dolgokkal is fel lehet majd venni a versenyt a Tescóval.
A webTescóról itt olvashat bővebben.Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.