Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Leáll a termelés május végén a Nabi kaposvári buszgyárában, ahol közel 170 embert foglalkoztattak, és eddig az Egyesült Államokba gyártottak járműveket - írta kedden a sonline.hu Somogy megyei híroldal.
A Nabi története során már volt példa arra, hogy átmenetileg a termelés lassítására, szüneteltetésére kényszerül - mondta Kovács-Gajdács János, a vállalat kommunikációs tanácsadója. Tájékoztatása szerint május végén leszállítják az utolsó járművet is a legutóbbi 150 darabos megrendelésből, ezt követően "ismét szünetelni kényszerül a kaposvári üzem működése".
A kommunikációs tanácsadó közölte, a Nabi vezetése folyamatosan dolgozik azon, hogy még május vége előtt új megrendelést kapjon a kaposvári egység, illetve több elképzelés is van a gyár további működésével kapcsolatban. A következő szűk két hónap során tehát hosszú távú megoldás is születhet, amely az üzem működésének jövőjét biztosítja - tette hozzá.
A Nabi munkatársa a hírportál értesülését, miszerint egy török cég érdeklődik a kaposvári üzem iránt, nem kommentálta.
A kaposvári üzemben 2011 márciusában indult újra a gyártás, amikor a kaliforniai Los Angeles közlekedési vállalata újabb, 150 darabos megrendelést hívott le a céggel még 2008-ban megkötött keretszerződésből.
A Nabi eddig több mint ötmilliárd forintot fordított a kaposvári üzem elindítására és a különböző fejlesztésekre; ennek eredményeként több mint 500 kompozit buszkarosszériát gyártottak - írta a sonline.hu. A portál felidézte, hogy a társaság vezetői az év elején még jelezték, hogy újabb amerikai pályázaton kívánnak indulni. Ezzel együtt arról sem tettek le, hogy a magyar piacon is értékesítenek buszokat.
A kaposvári üzem alapkövét zöldmezős beruházás keretében 2000-ben tették le, és két évvel később indult meg a különleges és rendkívül üzemanyag-takarékos buszok gyártása.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden „hülyére” szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Egyes gazdaságokra és szektorokra bontva tekintjük át, mi lehet a 15 százalékos általános vám hatása.