Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem volt verseny a legkorábban 12 év múlva induló Paks II. beruházás népszerűsítésére kiírt pályázaton, egy cég jelentkezett ugyanis mindössze, s az IMG meg is nyerte az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. 220 milliós médiatenderét.
Bár legkorábban csak 2025-ben kezdődhet meg a Paks II. energetikai gigaberuházás, népszerűsítésére már most kiírták az első pályázatot, aminek értéke 220 millió forint. A Magyar Villamos Művek tulajdonában álló MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. nyílt közbeszerzési pályázaton kereste a projekt médiatervezési és médiavásárlási feladataira alkalmas vállalkozást – írja a kreatív.online.
A Tenders Electronic Dailyn közzétett, tárgyalásos eljárás nyomán megszületett eredmény szerint a pályázatra egyetlen ajánlat érkezett, méghozzá az IMG-től, amely el is nyerte a nettó 220 millió forint értékű megbízást.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.