Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Al Huffington Post Maghreb néven indul a Huffington Post afrikai kiadása.
Elsősorban az észak-nyugat-afrikai országokra helyezi a figyelmeta a Huffington Post hamarosan induló afrikai kiadása – írja Kreatív Online a Brand Republic lapján. A francia nyelven elinduló verzió neve Al Huffington Post Maghreb lesz és Tunéziára, Marokkóra és Algériára fókuszál majd.
A hír- és bloggyűjtő portál az észak-afrikai indulást követően Németországban is piacra lép. Eddig az amerikai, a brit, a kanadai, a francia, a spanyol, az olasz és a japán médiapiacon működnek. Franciaországban a Le Monde a partnerük, Spanyolországban pedig az El País. A Huffington Postnak jelenleg 50 ezer bloggere van világszerte, és havi 75 millió egyéni látogatója.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.