Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy dél-afrikai közösséget támogat a Tesco azzal az akcióval, amelynek során, a közösség szőlőiből készült bort dob piacra októberben. A bor értékesítéséből származó bevételeket az előállító közösségnek adja a hipermarketlánc.
Komolyan vette a Tesco a szociális ivás fogalmát, amikor a nagyközönségre bízta új bormárkájának kitalálását a felhasznált szőlőtől kezdve a dizájnig – írja a Kreatív Online. A szőlőfajta kiválasztásában, a borospalack dizájnját és nevét egy közösségi kampány során alakítják ki, a bevételből pedig az Enaleni közösséget támogatják (Enaleni zulu nyelven azt jelenti, „a hely, ahol több van az elégnél”) abban, hogy terményeiket ne csak feldolgozatlanul, hanem késztermékként is el tudják adni.
A résztvevők múlt héten öt különböző, az Enaleni farmon termett szőlőfajtából készült bort kóstolhattak, a szombaton indult közösségimédia-kampány során pedig arra kérték az embereket, válasszanak nevet és dizájnt a borospalackoknak. A Tesco hivatalos Facebook-oldalán is megjelenő alkalmazást a We Are Social ügynökség készítette, a bort pedig októbertől fogják árusítani.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.