Tetszett a cikk?

Egy dél-afrikai közösséget támogat a Tesco azzal az akcióval, amelynek során, a közösség szőlőiből készült bort dob piacra októberben. A bor értékesítéséből származó bevételeket az előállító közösségnek adja a hipermarketlánc.

Komolyan vette a Tesco a szociális ivás fogalmát, amikor a nagyközönségre bízta új bormárkájának kitalálását a felhasznált szőlőtől kezdve a dizájnig – írja a Kreatív Online. A szőlőfajta kiválasztásában, a borospalack dizájnját és nevét egy közösségi kampány során alakítják ki, a bevételből pedig az Enaleni közösséget támogatják (Enaleni zulu nyelven azt jelenti, „a hely, ahol több van az elégnél”) abban, hogy terményeiket ne csak feldolgozatlanul, hanem késztermékként is el tudják adni.

A résztvevők múlt héten öt különböző, az Enaleni farmon termett szőlőfajtából készült bort kóstolhattak, a szombaton indult közösségimédia-kampány során pedig arra kérték az embereket, válasszanak nevet és dizájnt a borospalackoknak. A Tesco hivatalos Facebook-oldalán is megjelenő alkalmazást a We Are Social ügynökség készítette, a bort pedig októbertől fogják árusítani.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!