szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Idén is lesz görögdinnye promóció a nagy áruházláncokban.

Az idén is lesz promóciós kampány a magyar görögdinnye népszerűsítésére az  áruházláncokban a három éve kezdődött együttműködési folyamat eredményeként - jelentette be Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) parlamenti ügyekért felelős államtitkára a csütörtökön Budapesten tartott egyeztetésen.

Az együttműködés legfontosabb célja, hogy a magyar vásárlók garantáltan jó minőségű, belföldi termesztésű görögdinnyét fogyaszthassanak. A dinnyetermelők és a szakmai, valamint az érdekképviseleti szervezetek, továbbá a nagy áruházláncok képviselői egyeztettek a minisztériumi szakemberekkel - Budai Gyula vezetésével -, hogy az idén miként népszerűsíthető a tavalyinál is eredményesebben a magyar görögdinnye.

Tavaly a promóció hatására a magyar görögdinnyéből többet adtak el belföldön, mint külföldön. Korábban ez fordítva volt - emlékeztetett az államtitkár.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!