Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Lufthansa első osztályon és business classon utazó utasainak a kerozin drágulása miatt augusztus 7-től úgynevezett üzemanyag-pótlékot kell fizetniük. Az intézkedés a vállalat svájci és osztrák leányvállalatait is érinti, valamint a Brussels Airlines légitársaságot.
A kerozin költsége fontos költségtényező a légi társaságok számára, ezért a Lufthansa részben az emeléssel akarja kompenzálni a rohamosan megnőtt tankolási költségeit. Csupán 2009-2012 között megkétszereződött a konszern üzemanyagszámlája és 7,4 milliárd eurót ért el. Idén május eleji adatok szerint a cég azzal számol, hogy kiadásai 7 milliárd euróra csökkennek. A légi út hosszától függően az üzemanyag-pótlék összege hosszú távú utaknál, valamint a Business classt, illetve az első osztályt igénybe vevő utasok esetében 170-192 euró lesz. Azoknak az utasoknak, akik hosszú távi utaknál economy classt vesznek igénybe, nem kell e pótlékot megfizetniük. Kevésbé emelik a pótlék összegét azon utasok esetében, akik európai útvonalon utaznak az economy classon és a business classon - írja a Világgazdaság.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ha elmaradt volna az alku annak komoly hatása lett volna az 1700 milliárd dollárt kitevő kétoldalú kereskedelemre.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.
Több ember életét vesztette egy Délnyugat-Németországban bekövetkezett vonatbalesetben.