Az elhízás ellen kampányol a Coca-Cola

A Coca-Cola új reklám szpottal folytatja az elhízás elleni kampányát. Szakmai fórumok képmutatással vádolják az amerikai vállalatot, mert véleményük szerint az elhízás terjedése miatt éppen az olyan fmcg-cégek okolhatóak, mint az üdítőgyártó nagyhatalom.

  • hvg.hu
Az elhízás ellen kampányol a Coca-Cola

Az American Society for Nutritional Sciences (Amerikai Táplálkozástudományi Társaság) szerint az amerikaiak kóros elhízásának pont az az elsőszámú oka, hogy drámaian megnőtt az otthonon kívül fogyasztott élelmiszerek adagja, illetve mert ezekben általában túl sok kalória van, mint ahogy a Coca-Cola termékeiben is – olvasható az elemiszer.hu-n.

Az új reklámvideóban kettéosztott képernyőn követheti a néző egy 60 évvel ezelőtti, és egy mostani fiatal apa egy napját. A szpot egy felszólítással zárul, miszerint többet kell mozogni, és egészségesebben étkezni, ahogy azt korábban tették. Az Adweek élesen bírálta a szpotot, mert a reklám az elhízást az emberek hibájának tartja, vagyis az emberekre rátelepedő fogyasztási kényszert a Coca-Cola magától eltagadva lényegében az emberek önkényes, szabad akaratukból való tespedtségéként, a körülmények nyomása alatt vergődő kényszerként mutatja be.

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.