Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A brit hatóságok betiltották a Tesco reklámját, melyben az áruházlánc az egész iparág felelősségét sugallta a korábbi lóhús botrány kirobbanásával kapcsolatban.
A Brit Önszabályozó Reklámtestület, az ASA (Advertising Standards Authority) betiltotta a Tesco bocsánatkérő reklámját, mert úgy találták, hogy azt sugallja, hogy a lóhussal kapcsolatos problémák az egész élelmiszeriparágat érintették, nem csupán őket - írja a Guardian.
Mint ismeretes, a Tesco hamburgerpogácsáiban marhahús helyett lóhúst talált egy iparági vizsgálat. A lóhusbotrány kirobbanása után a Tesco egész oldalas hirdetésekben kért bocsánatot a fogyasztóktól, amikben azonban azt állították, hogy "Ez az ügy az egész élelmiszeriparról szól". Az ASA két bejelentést kapott, egyet egy hentestől, aki szerint a reklám félrevezető volt, mert azt sugallta, hogy a minőségi standardokkal az egész élelmiszeriparban problémák vannak. Az ASA a hentes érvelését jogosnak találta, ezért most - fél évvel később - betiltotta a reklámot.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Egybehangzóan ítéli meg a nyugati sajtó az alaszkai csúcstalálkozótt.