Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A brit hatóságok betiltották a Tesco reklámját, melyben az áruházlánc az egész iparág felelősségét sugallta a korábbi lóhús botrány kirobbanásával kapcsolatban.
A Brit Önszabályozó Reklámtestület, az ASA (Advertising Standards Authority) betiltotta a Tesco bocsánatkérő reklámját, mert úgy találták, hogy azt sugallja, hogy a lóhussal kapcsolatos problémák az egész élelmiszeriparágat érintették, nem csupán őket - írja a Guardian.
Mint ismeretes, a Tesco hamburgerpogácsáiban marhahús helyett lóhúst talált egy iparági vizsgálat. A lóhusbotrány kirobbanása után a Tesco egész oldalas hirdetésekben kért bocsánatot a fogyasztóktól, amikben azonban azt állították, hogy "Ez az ügy az egész élelmiszeriparról szól". Az ASA két bejelentést kapott, egyet egy hentestől, aki szerint a reklám félrevezető volt, mert azt sugallta, hogy a minőségi standardokkal az egész élelmiszeriparban problémák vannak. Az ASA a hentes érvelését jogosnak találta, ezért most - fél évvel később - betiltotta a reklámot.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.