Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Óriási siker volt az amerikai mammutcég „Neked is egy Coca-Cola” kampánya, amely alatt a Zoltán, Tamás, Péter és Gábor nevű vásárlók találkozhattak legtöbbet nekik címzett üdítővel, de több mint százezren készíttettek maguknak egyedi feliratos palackot is.
A Coca-Cola kampányában egyszerre 34 országban cserélte márkanévét fogyasztóinak nevére, ami komoly háttérmunkát igényelt: szervezését már 2012 augusztusában elkezdték. Csak Magyarországon több mint 47 millió palackon és dobozon cserélték le a termék logóját a 150 leggyakoribb keresztnévre és néhány becenévre. A keresztneveket a 0,5 literes palackokon, a beceneveket és gyűjtőneveket a 0,33-as, 0,5 literes, 1 literes és a 2 literes termékeken találhatták meg a fogyasztók.
Akik neve nem került rá a palackokra, egyedi feliratú Coca-Cola-t csináltathattak júniustól augusztus végéig az ország több pontján zajló eseménysorozaton. A vásárlók kérései alapján több mint százezer különleges, egyedi feliratú Coca-Cola-s doboz készült. A legismertebb közösségi oldalon közzétett számtalan üdítővel pózolós képek pedig tovább növelték a kampány sikerét. A hivatalos oldalon keresztül 38 000 látogató küldött virtuális üdítőt barátainak, amivel a magyar fogyasztók a harmadik legaktívabbnak bizonyultak a régió 23 ország közül, így maguk is részt vállalva a kampányban - olvasható az Élelmiszer Online-on.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.