A Lidl és a Tej Terméktanács egymásba kapaszkodtak

A magyar tejtermelők szélesebb körben történő megismerése érdekében fogott össze a Lidl és a Tej Terméktanács. A Lidllel nemcsak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak.

  • MTI MTI
A Lidl és a Tej Terméktanács egymásba kapaszkodtak

Együttműködési megállapodást kötött a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország a magyar tejtermelők termékeinek szélesebb körű megismertetésére - közölte az áruházlánc az MTI-vel csütörtökön. Az a cél, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté és elismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.

"A magyar tejtermelők termékei rendkívül jó minőségűek. Szeretnénk, ha még nagyobb ismertségük lenne" - mondta a közlemény szerint Lukács János, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. Hozzátette: ennek érdekében nagyon fontosnak tartják a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködést, a Lidllel ráadásul nemcsak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak.

A Lidl Magyarország idén márciusban jelentette be a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, amellyel a magyar termelők előtérbe helyezését, a magyar termékek arányának növelését tűzte ki célul. A Lidlben jelenleg több mint 50 féle magyar tejtermék kapható, amelyek egy része - például sajtok, kefir vagy a tejszín - rendszeres exporttermék is.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Titokban kipróbálta a sóskúti akkufeldolgozót az Andrada: ömlött a fekete por

Titokban kipróbálta a sóskúti akkufeldolgozót az Andrada: ömlött a fekete por

Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.