szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A magyar tejtermelők szélesebb körben történő megismerése érdekében fogott össze a Lidl és a Tej Terméktanács. A Lidllel nemcsak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak.

Együttműködési megállapodást kötött a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország a magyar tejtermelők termékeinek szélesebb körű megismertetésére - közölte az áruházlánc az MTI-vel csütörtökön. Az a cél, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté és elismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.

"A magyar tejtermelők termékei rendkívül jó minőségűek. Szeretnénk, ha még nagyobb ismertségük lenne" - mondta a közlemény szerint Lukács János, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. Hozzátette: ennek érdekében nagyon fontosnak tartják a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködést, a Lidllel ráadásul nemcsak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak.

A Lidl Magyarország idén márciusban jelentette be a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, amellyel a magyar termelők előtérbe helyezését, a magyar termékek arányának növelését tűzte ki célul. A Lidlben jelenleg több mint 50 féle magyar tejtermék kapható, amelyek egy része - például sajtok, kefir vagy a tejszín - rendszeres exporttermék is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!