Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rohamléptekkel bővít Romániában a Hennes & Mauritz, a napokban nyitotta meg első önálló épületű áruházát, emellett több további üzletet is nyit.
A H&M november 7-én megnyitotta első, teljes épületet elfoglaló bevásárlóüzletét Bukarestben. A vállalat további két üzletet nyit decemberben Romániában. Ezenfelül pedig egy, már meglévő fővárosi üzletét is további 800 négyzetméter vásárlótérrel bővíti. Az új bukaresti utcai bolt 1800 négyzetméteres nagyságú- felső szintjét egy H&M Home egység foglalja el, amelyben a cég lakberendezési cikkeket kínál – írja a Franchiseportal. Egyébként Románia a világon az egyik első ország volt, ahol H&M Home üzlet nyílt meg.
Románia a H&M leggyorsabban bővülő piaca az egész világon: a 2012 december-2013 február közötti negyedév során 48 százalékkal bővítette forgalmát az országban, ezzel 22,5 millió eurónyi bevételt ért el. A legutóbb közölt március-májusi eredmények szintén nagyon biztatóak: a vállalat 38 százalékkal bővült az előző év, azonos időszakához képest, így 25 millió eurónyi eredményt ért el. A ruházati kiskereskedő jelenleg 49 boltot üzemeltet Romániában, ahol első üzletét 2011-ben nyitotta meg.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.