Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Kedden este a koszovói székhelyű Belle Air Europe légitársaság bejelentette, hogy felfüggeszti működését. A koszovói cég albán anyacége, a Belle Air két nappal korábban szintén leállította járatai közlekedtetését és felfüggesztette működését a nehéz gazdasági helyzetre hivatkozva. A két légitársaság működésének egyelőre még csak ideiglenes felfüggesztése komoly hatással lesz a tiranai és pristinai repülőtér utasforgalmára is.
Kedden este a koszovói székhelyű Belle Air Europe légitársaság bejelentette, hogy felfüggeszti működését. A koszovói cég albán anyacége, a Belle Air két nappal korábban szintén leállította járatai közlekedtetését és felfüggesztette működését a nehéz gazdasági helyzetre hivatkozva. A két légitársaság működésének egyelőre még csak ideiglenes felfüggesztése komoly hatással lesz a tiranai és pristinai repülőtér utasforgalmára is – írja a Balkans.com.
A Belle Air Europe nyolc nyugat-európai városba közlekedtetett járatokat, és tervben volt újabbak indítása is. Az albán gyökerű koszovói légitársaság két gépet üzemeltetett, az egyik Airbus-t már vissza is kellett adniuk a lízingcégnek.
Az albán anyacég, a Belle Air eközben honlapján közölte, hogy már 18 napja blokkolják a bankszámláikat, vagyis minden bizonnyal nem tudtak kifizetéseket végrehajtani. Az albán gazdasági miniszter eközben közölte, hogy a cég 4,8 millió euróval tartozik az albán adóhatóságnak. A magántulajdonban lévő Belle Air az albán főváros utasforgalmának több mint 50 százalékát adta, és Pristinában is az első volt a forgalmat tekintve, így e két város légikikötéjének eredményeire minden bizonnyal nagy hatással lesz a két leállás.
A Balkán országainak légiiparában mindeközben jelentős átalakulások zajlanak. A szerbiai Jat Airways-ből Air Serbia lett, miután a légitársaságban 49 százalékos részesedést vásárolt az arab Etihad Airways, a Croatia Airlines iránt az indonéz Garuda érdeklődik, a szlovén Adriát pedig lehet, hogy a kínai China Southern vinné. A régiós piaci konszolidációból azonban egyes társaságok úgy tűnik, kimaradnak, a nehéz gazdasági környezetben még a tőkeerős partner felbukkanása előtt lehúzzák a rolót.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?