Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Közel tízmillió autót adott el 2013-ban a General Motors (GM) amerikai autógyártó. Észak-Amerikában és Kínában növekedtek az eladások, de Dél-Amerikában és Európában csökkentek.
A GM éves eladásai 2013-ban 4 százalékkal nőttek és elérték a 9,71 millió járművet. Észak-Amerikában 3,23 millió autót adtak el (7 százalékos növekedés), Európában 1,55 milliót (3 százalékos csökkenés), Dél-Amerikában 1,04 millió autót (1 százalékos csökkenés), a világ többi részén pedig 3,89 milliót.
Piaci elemzők szerint az Egyesült Államokban idén is jók lehetnek az eladási mutatók, és még Európában is növekedhet a kereslet. A GM szerdán teszi közzé 2014-es előrejelzését, és a befektetők vagy osztalékfizetés, vagy sajátrészvény-vásárlás bejelentését is várják.
A GM-hez tartozó márkák közül Chevrolet autókból 4,98 milliót adtak el, Buick márkából 1,32 milliót, Cadillacből 250,8 ezret, az Opel és a Vauxhall márkákból pedig együttesen 1,06 milliót.
A GM csoportszinten személygépkocsi-eladásokban megelőzte a Volkswagen-csoportot, amely 9,5 millió autót értékesített előző évben. A japán Toyota autógyártó még nem közölt éves adatokat, de az elemzők szerint csak a Toyota van olyan helyzetben, hogy az eladásokban még megelőzze az amerikai gyártót.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.