Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kormány a vasúti és közúti járművek fékrendszereit gyártó Knorr-Bremse vállalatcsoporttal kötött stratégiai együttműködési megállapodást, amelyet Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter és Michael Buscher, a Knorr-Bremse AG elnöke írt alá csütörtökön a cég budapesti telephelyén.
A megállapodás aláírása után felavatták a Knorr-Bremse új tesztkamráját, amelyben mínusz 75 fokon vizsgálják a fékeket.
Varga Mihály az aláírás előtt azt mondta, azt, hogy a Knorr-Bremse hosszú távra tervezi magyarországi működését, nemcsak közel 100 éves jelenléte mutatja, hanem azok a komoly beruházások is, amelyeket a cég a válság ellenére is megvalósított az elmúlt években.
Michael Buscher szerint a vállalat a magyar kormány partnere az iparfejlesztésben, mert ez kulcsfontosságú a magyar gazdaság szempontjából. A stratégiai együttműködési megállapodás aláírása fontos mérföldkő a Magyarországon egy évszázada jelen lévő Knorr-Bremse számára - mondta az elnök.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.