Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Fél éve vezették be az útdíjat, de a kisebb vállalkozások tönkre mennek tőle.
A teol.hu írta meg, hogy sokan hagyták abba a fuvarozást az útdíj miatt az elmúlt fél évben. Főleg azok, akik csak belföldi szállítmányozást vállaltak, például az áruházláncoknak.
A közepes forgalommal rendelkező cégeknél több mint 1,5 millió forint évente egy járműre vetítve az e-útdíj miatti költség, ami közel hatszoros tehernövekedést jelent a korábbi matricás rendszerhez viszonyítva. Az egy kilométerre eső fuvarköltség a tisztán belföldi forgalmú járműveknél a korábbinál 30 százalékkal is magasabb lehet. Ezt a versenyt már nem bírják a kisebb, családi vállalkozások.
Egy magát megnevezni nem kívánó nagyobb cég vezetője a lapnak elmondta, az e-útdíj okozta többletköltségeket igyekeztek a megbízókra hárítani. Tapasztalataik szerint a versenytársaik is így tesznek. Az útdíj közvetve a szürke-, illetve feketefuvarozást is növeli, hiszen az eddig billegő, kisebb cégek most komoly versenyelőnyre és jövedelmezőségre tehetnek szert azzal, hogy útdíj nélkül ajánlják ki a tarifát.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.