Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Hétfő délig 150 kárbejelentés érkezett az elmúlt hétvége viharos időjárása miatt a K&H Biztosítóhoz, háromszor annyi, mint a megelőző napokban.
A K&H Biztosítóhoz hétfő délig 150, időjáráshoz köthető kárbejelentés érkezett, az ország minden megyéjéből, a szél fákat döntött ki, tetőket rongált meg. Az Országos Meteorológiai Szolgálat előrejelzése szerint szerdán újabb hidegfront érkezik erős széllel.
Hétvégén az előrejelzéseknek megfelelően igencsak viharosra fordult az időjárás. Az Országos Meteorológiai Szolgálat pénteken tizenhárom megyére narancssárga, azaz másodfokú figyelmeztetést adott ki március 15-ére, a többi megyére pedig citromsárga, azaz elsőfokú figyelmeztetés élt.
„Tavasszal bármikor előfordulhat hasonló ítéletidő, ezért jobb, ha felkészülünk a hasonló helyzetekre. Ha nagyobb mennyiségű csapadékra figyelmeztet a meteorológiai előrejelzés, a pincékből helyezzük biztonságos helyre, a lakásba vagy tegyük platóra az értékeinket. Erős szél érkezése esetén pedig gondosan csukjuk be az ablakokat, erre nemcsak a lakásokban, de a társasházakban a folyosókon is figyeljünk oda. Lehetőleg ne parkoljunk fa alá, mivel viharban egy-egy letörő ág, kidőlő fa a gépjárműben is nagy kárt tehet” – javasolta Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese, hozzátéve: „ha az óvintézkedéseink ellenére kárunk keletkezik, azt két napon belül jelentsük be a biztosítónknak az ügyfélszolgálaton, telefonon vagy az online kárbejelentőn keresztül.”
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.