Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Levelben búcsúzott el ügyfeleitől az apróhirdetési piac doaenje, az Expressz. Az új tulajdonos által választott grafikai megoldás azonban nem sikerült éppen a legjobbra.
Az új tulajdonos, a héten a cég online "lábát" megvásároló Jófogás jelezte: március 31-től mindenkit betagolnak magukhoz.
Ehhez azt a vizuális nyomatékot társították, hogy a cég kabalaállatkája mosolyogva (szájtátva) előrobban az Expressz felírat közepéből. A Ridley Scott féle Alien szériájában rendre visszatérő, "és akkor a szörny megszületik" című jelenetre hajazó kép így néz ki:
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.