Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy friss felmérés szerint a magyar vállalkozók több mint 66 százaléka több vevőt szeretne. Ebben egy-két törvényes „adótrükk” is segíthet. Megmutatjuk, hogyan!
Biztosan minden vállalkozó – akár kereskedő, akár gyártó –, gondolt már arra, milyen jó lenne, ha a hűséges vásárlók, a viszonteladók ajánlanák őt egymásnak, dicsérnék a termékeit. Jó lenne a kifutó vagy romlandó árukészlettől is idejében megszabadulni. De vajon ezt mennyire támogatja az adórendszer? Milyen adóvonzatai vannak a különféle vásárlói kedvezményeknek, ajándékoknak, hűségprogramoknak?
Sinka Júlia, adó- és számviteli tanácsadó írását az Adózónán olvashatják.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.