Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Kínában labdába se rúg, nálunk meg kiugróan jól teljesít az idén az autókereskedésekben. Az Opel titka ez vagy a miénk?
Csak pár napja, hogy megíruk, kivonul Kínából az Opel, mert a GM márkája ott a kutyának se kell, erre itt a meglepetés: nálunk erőn felül teljesít a németországi autógyártó. A szegmens 22 százalékos növekedéséből az Opel vette ki leginkább a részét, ami akkor is szép eredmény, ha a 2008 után gyakorlatilag a megszűnés szélén táncoló autókereskedének alacsony bázisról kell visszatornásznia magát.
A márciusban üzembe helyezett 6208 új személyautó közül az Opel 777 darabot "vállalt magára", a legtöbben azonban nem privát használatra, hanem cégkocsinak választották a GM európai gyrátmányát. Ezzel a magyarországi piac 12,5 százalékát sikerült lefednie a márkának.
A képzeletbeli dobogó második fokára a Ford került fel (655 db), a harmadikra a Skoda (607 db).
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.